Totaal aantal pageviews

woensdag 13 juli 2016

Hotelletje??

Nog even ter toelichting waarom ik in Hemmoor in een hotelletje terecht kwam. Na 155 kilometer bleek er nergens in het stille noord duitse platteland (nou ja aan het eind af en toe venijnige kuitenbijters) een camping te vinden, zelfs geen restaurant, nog geen bakkertje. Wat dat betreft is het Duitse platteland net zo uitgestorven als het Franse. En om nou zonder eten in het inmiddels beregende gras te gaan liggen; dan toch maar de luxe van een hotelkamer. Nood breekt wet, zelfs de kampeerwet. In Hamburg heb ik met veel moeite de enige camping in de stad gevonden, Camping Bucholz. IN 2007 werd het 50-jarig bestaan gevierd. Nou, aan de kwaliteit van het sanitair is sinds 1947 niet veel meer gedaan. Hoeft ook niet, want er staan alleen maar campers, en die nemen hun iegen poepdoos en douche mee. Alleen de eenzame kampeerder (er staan drie tentjes tussen de campers op de kiezels) heeft het nakijken.

1 opmerking:

  1. Wat doe jij samen met een buurman onder de douche:-)???
    Het is dat ik weet dat jij je zwarte nacht uniform aan hebt.....dat scheelt weer, nietwaar?
    Voor de leek: een nacht uniform is bij Tjeu: een thermo lange onderbroek en dito longsleeve shirt...:-) Niet TEVEEJ aan wennen ventje, dan helpt het straks niet meer, want in Noorwegen wordt het pas echt koud 's nachts! Moet je nog met een jas en beremuts op naar bed!
    neemt niet weg dat ik apetrots ben op je en het voor geen goud zou willen doen...stug doorfietsen in de regen. Mij niet gezien, maar je bent wel mijn held!
    Keep going strong, en we blijven bellen/appen enz.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen