Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 augustus 2013

Burgos

Dag 7 Burgos - Burgos 0 km

Vanochtend heb ik Nick weggebracht naar het station. Het afscheid was opnieuw erg moeilijk. Ookal is dat waarschijnlijk moeilijk te begrijpen voor niet-pelgrims, het voelt echt alsof we heel hechte vrienden zijn geworden. Ik heb dan ook besloten om over een paar maanden een paar dagen naar Londen te gaan om mijn nieuwe cylcle buddy op te zoeken.

Ik heb besloten om vandaag in Burgos te blijven. Het is er te mooi om doorheen te racen en bovendien vond ik het prima om even een rustdagje te hebben. Ik heb mijn fiets een opknapbeurt gegeven, heb een beetje gewinkeld, gewandeld en de schitterende kathedraal bezocht.

Ookal was ik heel de dag alleen in zo´n grote stad... ik heb me geen seconde alleen gevoeld. Ik wordt steeds zelfstandiger en ik begin steeds meer te genieten van het op reis zijn. Ik kijk dan ook steeds meer op tegen het gewone leventje dat ik weer in Nederland ga hebben. Maar ach wat... Ik mag niet klagen. Het is hier heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. Tjee, Nina, wat een heftig verhaal weer....en wat een kei ben jij om toch weer je tanden erin te zetten en het een positieve draai te geven. Inderdaad, zelfstandig ben je zeker, als je dat al niet was. Heerlijk om te horen dat het reizen je zo goed bevalt! Hier zit er nog zo een. Tjeu en ik gaan zondag Kees en Eline uitzwaaien die voor 4 maanden door Azië gaan trekken. Maar jij doet het toch maar mooi allemaal in je eentje! Het is een goed teken dat je nog niet echt heimwee hebt naar Nederland! Voorlopig nog even flink genieten en alle indrukken goed opslaan, dan kun je daar straks weer een hele tijd op teren!
    Volgende grote stad Leon? Ik kijk uit naar je volgende verhaal, je schrijft leuk!
    Suc6 maar weer en liefs uit Middelburg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik merk het wel; het fietsvirus heeft je stevig te pakken. Prachtig dat je het zo beleeft, en dat je ervaart dat je deze onderneming met zo velen intens beleeft! Het wordt alleen maar leuker de komende dagen, mark my words!!

    BeantwoordenVerwijderen