Totaal aantal pageviews

woensdag 17 februari 2016

just a perfect day

Als ik na mijn klimtochtje met de wind in de rug, geen wolkje aan de lucht, langs de staalblauwe zee rij, de branding op een meter op 20 afstand van mijn banden, aan de andere kant van de weg steil oprijzende geelbruine rotspartijen, ja dan ben ik de koning te rijk en weet ik zeker dat we dit volgend jaar weer opnieuw gaan doen; ergens in AndalusiĆ« aan de kust neerstrijken en drie of vier weken alleen doen waar we zin in hebben. Nadat ik ‘ thuis’ gekomen ben, doen we de rest van de dag niks, behalve wat boodschapjes. H zwaait weer met haar toverstafje en zorgt voor een vurrukkuluke ovenschotel met aubergines, courgetttes, wortels en uien met heel veel knoflooktenen er tussen. Daar echte scharrelkop doorheen; man, man, wat is dat smullen. Dan nog zo’n 6,5 % Spaanse biertje erbij…. Om te lezen is dit allemaal ontzettend saai, om te beleven ontzettend gaaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten