Totaal aantal pageviews

dinsdag 6 februari 2018

met de beide benen weer op de grond

Weer iets nieuws: het ‘voorrijden’ met de auto van een etappe die ik nog wil gaan fietsen. Ik vertrouw de wegenkaarten op mijn GPS niet helemaal en zie niet vooraf welke gruwelijke hellingen er mogelijk arglistig op mij liggen te wachten. Door met de auto het stuk alvast een keer te doen blijf ik de geografische monstertjes voor. Het valt allemaal mee, zo blijkt. Morgen (of overmorgen als morgen slecht weer is) liggen er twee forse hellingen voor me klaar. Verder een slingerende route door het bergachtige, wat rommelige achterland van Solebrena, dat me naar Almunecar zal brengen. Daar zijn we twee jaar geleden ook al eens geweest en we beklimmen, aldaar aanbeland, nog eens de rots die tegen het strand aan ligt. Bovenop schijnt de zon volop en is het uit de wind gewoon warm. Ik heb mijn bloesje met korte mouwen niet voor niets onder mijn vest aan. Ik geniet van de gedachte aan Holland met zijn vriesnachten.


Minder leuk is de mail die we krijgen van een vande zussen van H.;  Lottie. H. is een beetje van slag als ze hoort van de zoon van Lottie dat zij 6 chemokuren moet ondergaan. Zo word je ineens weer vanuit de roze wereld van Zuid Spanje met beide benen op de grond gezet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten