Totaal aantal pageviews

dinsdag 29 juni 2021

En dan neemt alles plots een wending

 Dinsdag 29 juni ( van mijn dat klopt geen biet, ik ben de tel volledig kwijt. Deze.klopt wel geloof ik)

Vandaag is het de dag van de terugreis, althans zo zit het in de planning. Terwijl ik ergens een ontbijt neem fotografeer ik mijn opgetuigde ros, wat zonde toch eigenlijk dat ik er met zo n prachtig apparaat onder mijn reet er de brui aan geef. H. stelde gisteren terecht de vraag, waarom kies je geen andere route je hebt toch een boek met alle route bij je. Eerlijk gezegd heb ik er al lang een blik in geworden en gezien dat er vanuit Frankfurt meerdere routes gaan waaronder enkele op vml sporen, mijn favoriete routes. Als ik op het station op mijn trein sta te wachten komt het bericht dat wegens technische problemen de trein komt te vervallen.Diep in mij springt iemand op: dit een omen; je moet doorgaan! Snel heb ik het formulier ingevuld waarmee ik bij de Deutsche Bahn mijn geld kan terugvragen. Enthousiast begeef ik me naar buiten. Snel tubes en de juiste sleutels gaan aanschaffen! In al mijn doldriestheid vergeet ik mijn helm en moet ik weer terug naar het station waar het ding nog steeds op het tafeltje van de koffieshop ligt Ik leer het nog niet echt geen brekebeen meer te zijn



1 opmerking:

  1. "Ik leer het nog niet echt geen brekebeen meer te zijn"

    (maar over cliffhangers hoeven ze me niks meer te vertellen ...) :-)

    BeantwoordenVerwijderen