Totaal aantal pageviews

zaterdag 26 juni 2021

Afslanken? Ho maar!

 dinsdag 22 juni


Het regent en het regent. Toch weet ik mijn tent tussen de buien door in te pakken. Na een vorstelijk ontbijt in het uitgestorven Monschau naar binnen te hebben gewerkt, wordt het iets droger. In een motregentje toch maar weg via een prachtige route, de Eifel H"ohe Route. Een keer wordt ik toch weer een steil bospad op gestuurd waar ik mijn stuur onmogelijk recht kan houden. toch weer lopend duwen met mijn logge ros. Terug de weg op blijk ik - op een goede weg -  hellingen moeiteloos te kunnen nemen. Een prachtige uitvinding toch voor oudjes die nog avontuurlijk willen wezen, zo'n elektrieke fahrrad. Je moet alleen niet stoppen op een helling. Dat doe ik wel en krijg vervolgens de trappers niet rond. Als een blok val ik met mijn fietstassen en al om. Ook weer geleerd. Het begint weer te regenen. Ik sta een paar uur stil bij een Imbiss en daarna weer bij een restaurantje. Dat wordt dus van koffie naar hete chocolademelk met  bockworst. Van afslanken komt zo niks terecht. Gelukkig blijk ik maar 300 meter van een camping aan een stuwmeer af te zitten. In Woffensbach blijk ik de enige campingast. De regen begint weer aan zijn getik op mijn tentdoek. Het weer is te slecht om nog ergens iets te gaan eten. Dat wordt vanavond een energiereep consumeren met water uit de bidon. Ik slank dus toch af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten