Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 augustus 2016

Om alvast in de stemming te komen

Om alvast in de stemming te komen is hier een link naar de spotify afspeellijst die we naar de VS meenemen.  (de onderstaande link kopiëren en in de zoekregel van je browser plaatsen en je hebt urenlang onze muziek aan je kop).Met dank aan mijn jongste broertje Frans die een enorme afspeellijst heeft waarvan ik er een hoop heb afgeplukt. Verder mijn eigen favorieten voor onderweg: Mark Knopfler, John Hiatt, J.J. Cale en speciaal voor deze gelegenheid: Tom Petty. Tot mijn grote droefenis blijken vrijwel alle albums van Neil Young van Spotify te zijn afgehaald. Die had er natuurlijk ook tussen gemoeten (nu maar één nummer). Pas op het allerlaatst bedacht ik me dat ook Elvis niet op deze lijst mag ontbreken waaronder enkele zeer vreemde bewerkingen van een obscuur album:"Viva Elvis".




https://open.spotify.com/user/tjeukie/playlist/6Y4v2Pn20T0EGvl1WwZlxl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten