Totaal aantal pageviews

woensdag 3 augustus 2016

Hoezo: caravandak?

Het vorige verslag vereist enige toelichting. Dit omdat de lezer mij plotseling hoort spreken van de regen die op mijn caravandak roffelt. Hoe kan dat? Welnu, het verslag van de dag ervoor (1 aigustus, Haugesund - Leirvik (85 km) is weg gevallen en nu onvindbaar op mijn tablet.Daarom even kort dit:

Toen ik na een fikse regenbui helemaal verzopen aan kwam op de camping in Leirvik, stapte er onmiddellijk een man op me af, die vroeg of ik gebruik wilde maken van een enorme caravan die op het terrein stond. Wat ongelovig schudde ik enthousiast van ja. Een minuut later zat ik in de sleurhut met een hete lucht kacheltje aan mijn voeten. Was die man ook nog even komen brengen! Waar een uurtje relipop van alweer meer dan een week geleden al niet goed voor is!



2 opmerkingen:

  1. Wat ik nu wel zou willen weten: spreken ze daar waar jij nu ploetert Bokmål of Nynorsk? Of nog een ander Deens dialect?

    BeantwoordenVerwijderen