Totaal aantal pageviews

zondag 11 juli 2021

Van de ene bonbondoos naar de andere

 Woensdag 7,Donderdag 8 en vrijdag 9 juli

Nog 3 dagen.te.gaan en ik kom aan bij  vrienden: Pierre en Marjan in Rilland, het eindpunt, want daar haalt H. me op met.de.auto. België doe ik via de fiets knooppunten: op een app plak ik alle knooppunten tussen Voerendaal en Rilland aan elkaar en zorg dat.ik ook via Breda rij, waar ik de dondersagnacht bij mijn broer.Huub doorbreng. De woensdagnacht sliep ik bij mijn nichtje Hanneke en haar man Roger in hun tijdelijk gehuurde Limburgse boerderij, in afwachting van een nieuw te bouwen huis.  In de lauwe avondlucht neppen we onder enkele biertjes heel wat weg. Op deze.manier hoef ik nog maar een keer te camperen;  op een camping in Balen in Houthalen, waar alles via zonnepanelen werkt en je minuten onder de douche worden geregistreerd via een kaart die aanhoudend gescand wordt. Omdat.ik vergeet tijdens het tandenpoetsen en omkleden mijn kaart uit de scanner te halen kost een douchebeurt mij nu 6.euro vijftig, de.duurste.douchebeurt ooit. De route gaat louter door bossen en via buitenwijken waar de meeste.spuuglelijke bungalows staan

 De een doet denken aan een middeleeuws kasteeltje, gezien door de.ogen van een 7-jarige, de andere.als.een mislukte taart uit Heel Vlaanderen Bakt. Hoe is het toch mogelijk dat zulke.misbaksels, waar.duIdelijk geen of.een hele.slechte architecten aan te pas zijn gekomen, alleen in Vlaanderen voorkomen?? Geld voor enorme dozen is er blijkbaar genoeg, maar smaak ontbreekt werkelijk totaal.

Op.vrijdagavomd.precies.om zes uur sta ik voo de.deur van Pierre en Marjan  Het zit er weer.op. 1250.km.op.de.teller.









2 opmerkingen: