Totaal aantal pageviews

woensdag 7 juli 2021

Van de ene regenbui naar de andere

 Maandag 5 juli


Hoewel het er ronduit somber uitziet vertrek ik toch
Dat zal ik weten, nog geen 10 minuten later zit ik in een stortbui
Na een kwartier vlucht ik druipnat in een overdekte plek waar een bakje met kussentjes en geraniums buiten al voor me klaar staan. Daar zit ik in alle klamheid een uurtje, gelukkig is er mijn tablet met De Rat van Amsterdam, een verhaal dat merkwaardig heen en weer zwenkt tussen melancholie en kolderieke slapstick. Dat laatste moet niet de overhand nemen vind ik want doet afbreuk aan het eerste. Ook  zit er wel erg veel overdreven sex in ( de hoofdpersoon blijkt een enorme pik te hebben en alle vrouwen zijn botergeil). Maar verder zeer.meeslepend geschreven.
De rest van de dag blijft het bewolkt maar dat weertype ligt me eigenlijk het beste. Zonder al te veel moeite rijd ik 110 km onder de wielen door en eindig wederom in een hoosbui, in Marburg. Nat.begonnen en nat geeindigd. Tussenin eindeloos lange slingerende vml. treinsporen. Heerlijk rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten