Totaal aantal pageviews

zondag 4 juli 2021

Een onverwachte rustdag

 Zondag 4 juli

Het is zondag, de zon schijnt en de vogels fluiten. Ik wil op mijn fiets springen om de wereld te berijden,.dan blijkt mijn voorband lek..Dat wordt weer ploeteren. Mijn voorwiel blijkt net zo muurvast te zitten als mijn achterwiel. Mijn bij Hornbach aangeschafte imbussleutel blijkt nutteloos. Dat.wordt.weer bandjeplakken. Dit keer.gaat.het.mis. Al na vijf minuten na vertrek vind ik mijn voorband verdacht slap, terug naar de camping dus. Daar besluit ik rigoureus om er een rustdag van te maken en de meurende zak kleren in de wasmachine te kieperen. Na twee uur heb ik weer een tas vol naar viooltjes ruikende kleren en is mijn band nu voor de tweede keer, nu goed geplakt. Als het dan ook nog eens vanaf drie uur gaat regenen blijkt het een wijs besluit te zijn geweest deze dag te relaxen. En zo lees ik ook weer eens een hoop pagina's weg in het fantastische: ' De Rat van Amsterdam', van Peter Waterdrinker.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten