Totaal aantal pageviews

woensdag 7 juli 2021

En toen was da de Bahnhof

 Dinsdag 6 juli


Tussen de regenbuien door pak ik in Marburg mijn tent in. Alles toch zijknat natuurlijk
Omdat het alsmaar blijft regenen bezoek de Elisabethkerk een van de eerste Lutheraanse kerken in Duitsland, met orgel nu eens vooraan in de.kerk in plaats van zoals gewoonlijk boven de in en uitgang.
Chagrijnig begeef ik me daarna  toch maar  op pad in de alsmaar neerplenzende regen. Na 10 minuten zit ik alweer binnen bij een Konditorei en zie op.Google Maps dat ik op de Bahnhofstrasse.zit. Dat.is een omen, besluit ik en rij naar de Bahnhof. Daar.boek ik een treinreis naar Düsseldorf.
Noem het een capitulatie, beschouw het als een wijs besluit ( zeg ik tegen mezelf).

3 opmerkingen:

  1. Ik ben eergisteren op de fiets door en door kletsnat geregend, tot op het bot, schoenen als zwembaden, ik was blij om thuis te komen, ik ben dus solidair!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En op weg naar het thuisfront klaarde het op en werd het zowaar mooi weer. Nou niet meer lek rijden, nog ff doorbijten en dan zit het er weer op! (tot de volgende vakantie)😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Afzien is eigenlijk pas leuk na afloop. Tjeu, je hebt nu genoeg geleden en daaraan gekoppelde verhalen verzameld. WIJS besluit dus. Goeie reis huiswaarts.

    BeantwoordenVerwijderen