Totaal aantal pageviews

woensdag 7 december 2016

Ik ga verhuizen, deel 3: Goocheme jongens

Op mijn waslijst met door het verhuurbemiddelingsbureau  vergeten kwesties kwam vandaag meteen een mailtje. Op elke kwestie werd een antwoord gegeven. Een antwoord waar ik de afgelopen weken zelf   door schade en schande al achter gekomen was. Slechts in één kwestie een heel klein excuusje. Over de verplichting om de bank te informeren  hadden ze me misschien moeten informeren. Maar ja, aldus de mail, een hoop mensen lichten de bank gewoon niet in. Dat is dus de policy bij The Rental Shop: gewoon zwijgen over moeilijke of vervelende dossiers. Als het RABOmonster bij het ontdekken van verzwegen verhuur overgaat tot verkoop van mijn huis (dat mogen ze ingevolge mijn hypotheekactie, zo heb ik inmiddels uitgeplozen), dan zeggen ze bij The Rental Shop natuurlijk dat ik mijn hypotheekakte maar beter had moeten lezen. Ze attendeerden me in dezelfde mail nog wel op een taxateur die via hen kan worden ingeschakeld. Kunnen ze daar ook nog wat aan verdienen. Goocheme jongens daar bij The Rental Shop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten