Totaal aantal pageviews

maandag 13 februari 2017

Eens een boterletter, altijd een boterletter

Een van de mooiste dingen aan onze 'nieuwe'Peugeot 206 vind ik toch wel de autosleutel met afstandsbediening. Ik ben 15 jaar zonder eigen auto geweest. Toen was de afstandsbediening nog niet algemeen in zwang. Ik krijg er maar geen genoeg van om vanaf 100 meter de lampjes aan en uit te laten floepen.Het geklikklak dat er bij hoort geeft een gevoel van MACHT. Dat apparaat daar doet wat ik wil! Het is allemaal reuze kinderachtig, maar auto's maken van mannen kinderen, dat is toch algemeen bekend. Nou ja, na ongeveer een week dreigde ik voor de zoveelste keer door boterletterig gedrag dit belangrijke bling-bling speeltje alweer kwijt te raken. Wat wil het geval? Na het joggen stopte ik mijn trainingsjasje in de wasmachine met de sleutelbos er nog in. Je kent toch die reclame van die man die verbijsterd door het raampje van de wasmachine tuurt omdat hij zijn mobile in zijn broekzak heeft laten zitten? Welnu, dat gevoel ongeveer overkwam mij. Ik ben toch ook een lul-de-behanger ook! twee jaar geleden zat ik in zuid Frankrijk vrolijk met een electronische sleutel van een huurauto in mijn zwembroek tot mijn middel te zonnebaden in een Frans riviertje. Die sleutel begaf het. Deze sleutel bleek het echter nog te doen doen. Ik had hem in mijn achterzak die stevig dichtgeritst zat. Dat jasje van de Aldi blijkt super waterdischt. Dat kan ik nu in elke consumetentest met de hand op mijn hart verklaren.Helaas is het jasje al vijf jaar oud en zal het niet meer verkocht worden.
En ondertussen kan ik met mijn kinderachtige tijdverdrijf vrolijk doorgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten