Totaal aantal pageviews

dinsdag 14 februari 2023

Mopper, mopper

 12 en 13 februari

Met Hanneke in de ziekenboeg (hoesten, hoesten en voortdurend koorts) is er niet zo veel aan. Ik scharrel wat in ons op zich prachtige appartement en doe een eerste poging om het uitzicht in aquarel vast te leggen. Bij mijn potloodtekening lijkt het perspectief al meteen nergens op. Ik moet heel veel uitgummen maar ben vergeten een gummetje mee te nemen. Eerst maar eens langs een boekhandel vandaag, wie weet hebben ze dat daar. Als ik wil gaan stuit ik weer op die aan ons zo vreemde openingstijden: tussen 2 en 5 is alles dicht, hier houdt men ook siësta midden in de winter. Behalve dan de overbuurman, daar is een werkman de hele dag met een bermmaaier in de weer, zodat we voortdurend een loeiende benzinemotor op de achtergrond horen. Nou ja, het is bewolkt, dus op het terras zitten zou toch geen zin hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten